Често задавани въпроси

 

Поръчка и доставка

 
Как да поръчам?

Може да поръчате:

След като постъпи поръчка, потребителят получава потвърждение по имейл.

Как да платя?

Наложен платеж – Дължимата сума се заплаща при получаване на поръчката.
Доставките се извършват от фирма ЕКОНТ на избран от вас адрес или до поискване в офисите им.
Срокът на доставката е до 3 работни дни.

Каква е цената на доставката?

Ценова листа за доставки –
От 0.10 кг – 3.00 кг – 5.90 лв.
От 3.01 кг – 6.00 кг – 7.90 лв.
От 6.01 кг – 15.00 кг – 12.90 лв
От 15.00 + кг – 25 лв.

Какъв е срокът за доставка?

Доставката се извършва в рамките на 2-3 работни дни.

 
Къде може да бъде доставена пратката?

Доставките се извършват чрез куриерска фирма до посочен от вас адрес или до избран от вас офис на куриерската фирма.

 
Ако не съм на посочения от мен адрес в деня на доставката, кога куриерите ще ме потърсят отново?

Второто посещение се прави според графика на куриера на следващия работен ден.

 
Възможна ли е доставка в събота и/или неделя?

Не, доставки се правят само в работни дни.

Мога ли да променя адреса за доставка?

Да, свържете се с нас, за да уточните новият адрес за доставка. Доставката на нов адрес е за сметка на клиента, ако вече продукта е изпратен на стария адрес.

Мога ли да променя или откажа поръчката си?

Да, промяна или отказ на поръчката е възможна, само ако е със статус обработване и все още не е изпратена към получателя.

Поръчката ми се бави. Какво да направя?

В случай че пратката ви не пристигне в определения срок, не се колебайте да се свържете с куриерската фирма и кажете номера на пратката си, за да я проследят.

Ако не знаете номера на пратката си, моля, свържете се с нас.

 

 

 

Връщане и рекламация

Мога ли да върна поръчаните продукти?

Да, можете да върнете поръчаните продукти съгласно общите ни условия, с които можете да се запознаете тук: https://lapichki.bg/obshti-usloviq/

 
Как да върна поръчаните от мен продукти и да получа парите си обратно?

Единственото, което трябва да направите е да се свържете с нас на тел.   и/или email info@lapichki.bg и нашите консултанти ще ви обяснят процедурата по връщане, така че да получите обратно парите си бързо и лесно. Важно! Разходите за връщане на продуктите са за сметка на клиента.

 
Какъв е срокът, в който мога да върна продукт?

Срокът, в който можете да върнете закупен продукт, е четиринадесет (14) дни от получаването му. Допълнителните условия за връщане на продукт можете да намерите тук: https://lapichki.bg/reklamacii/

Кога ще ми бъде възстановена сумата?

След като получим върнатите продукти и установим, че те отговарят на всички изисквания за връщане на закупена стока (пълен списък можете да намерите тук: https://lapichki.bg/reklamacii/), ще се свържем с Вас, за да уточним начина за възстановяване на сумата. В съответствие със законите за защита на потребителите, процедурата по възстановяване на сумата е в срок от четиринадесет (14) дни от получаването на върнатите продукти.

Колко струва връщането на продук?

Всички разходи по връщане на поръчани продукти са за сметка на клиента.

Какво да направя, ако установя, че съм получил/а грешен продукт или получа поръчката си увредена?

В случаите, когато е установено разминаване между поръчаните и доставените продукти или целостта на пратката/ продуктите е била нарушена, потребителят следва да се свърже с LAPICHKI в най-кратък срок и при необходимост да предостави снимков материал, от който да е видно разминаването с оглед иницииране на процедура по връщане на поръчаната стока. В този случай разходите за връщането на стоката са за сметка на LAPICHKI.

 

 

Имате друг въпрос?

Не се колебайте да се свържете с нас: