Често задавани въпроси

 

Поръчка и доставка

 

Може да поръчате:

След като постъпи поръчка, потребителят получава потвърждение по имейл.

Наложен платеж – Дължимата сума се заплаща при получаване на поръчката.
Доставките се извършват от фирма ЕКОНТ на избран от вас адрес или до поискване в офисите им.
Срокът на доставката е до 3 работни дни.

Ценова листа за доставки –
От 0.10 кг – 3.00 кг – 5.90 лв.
От 3.01 кг – 6.00 кг – 7.90 лв.
От 6.01 кг – 15.00 кг – 12.90 лв
От 15.00 + кг – 25 лв.

Доставката се извършва в рамките на 2-3 работни дни.

 

Доставките се извършват чрез куриерска фирма до посочен от вас адрес или до избран от вас офис на куриерската фирма.

 

Второто посещение се прави според графика на куриера на следващия работен ден.

 

Не, доставки се правят само в работни дни.

Да, свържете се с нас, за да уточните новият адрес за доставка. Доставката на нов адрес е за сметка на клиента, ако вече продукта е изпратен на стария адрес.

Да, промяна или отказ на поръчката е възможна, само ако е със статус обработване и все още не е изпратена към получателя.

В случай че пратката ви не пристигне в определения срок, не се колебайте да се свържете с куриерската фирма и кажете номера на пратката си, за да я проследят.

Ако не знаете номера на пратката си, моля, свържете се с нас.

 

 

 

Връщане и рекламация

Да, можете да върнете поръчаните продукти съгласно общите ни условия, с които можете да се запознаете тук: https://lapichki.bg/obshti-usloviq/

 

Единственото, което трябва да направите е да се свържете с нас на тел.   и/или email [email protected] и нашите консултанти ще ви обяснят процедурата по връщане, така че да получите обратно парите си бързо и лесно. Важно! Разходите за връщане на продуктите са за сметка на клиента.

 

Срокът, в който можете да върнете закупен продукт, е четиринадесет (14) дни от получаването му. Допълнителните условия за връщане на продукт можете да намерите тук: https://lapichki.bg/reklamacii/

След като получим върнатите продукти и установим, че те отговарят на всички изисквания за връщане на закупена стока (пълен списък можете да намерите тук: https://lapichki.bg/reklamacii/), ще се свържем с Вас, за да уточним начина за възстановяване на сумата. В съответствие със законите за защита на потребителите, процедурата по възстановяване на сумата е в срок от четиринадесет (14) дни от получаването на върнатите продукти.

Всички разходи по връщане на поръчани продукти са за сметка на клиента.

В случаите, когато е установено разминаване между поръчаните и доставените продукти или целостта на пратката/ продуктите е била нарушена, потребителят следва да се свърже с LAPICHKI в най-кратък срок и при необходимост да предостави снимков материал, от който да е видно разминаването с оглед иницииране на процедура по връщане на поръчаната стока. В този случай разходите за връщането на стоката са за сметка на LAPICHKI.

 

 

Имате друг въпрос?

Не се колебайте да се свържете с нас: