Често задавани въпроси

Как да поръчам?

Може да поръчате:

След като постъпи поръчка, потребителят получава потвърждение по имейл.

Как да платя?

Наложен платеж – Дължимата сума се заплаща при получаване на поръчката.
Доставките се извършват от фирмите ЕКОНТ и СПИДИ на избран от вас адрес или до поискване в офисите им.
Срокът на доставката е до 3 работни дни.

Каква е цената на доставката?

Ценова листа за доставки –
От 0.10 кг – 3.00 кг – 5.90 лв.
От 3.01 кг – 6.00 кг – 7.90 лв.
От 6.01 кг – 15.00 кг – 12.90 лв
От 15.00 + кг – 25 лв.

 

Какъв е срокът за доставка?

Доставката се извършва в рамките на 2-3 работни дни.

Къде може да бъде доставена пратката?

Доставките се извършват чрез куриерска фирма до посочен от вас адрес или до избран от вас офис на куриерската фирма.

 
Ако не съм на посочения от мен адрес в деня на доставката, кога куриерите ще ме потърсят отново?

Второто посещение се прави според графика на куриера на следващия работен ден.

Възможна ли е доставка в събота и/или неделя?

Не, доставки се правят само в работни дни.

Възможен ли е преглед преди заплащане на пратката?

Да, можете да направите преглед.

Мога ли да променя адреса за доставка?

Да, свържете се с нас, за да уточните новият адрес за доставка. Доставката на нов адрес е за сметка на клиента, ако вече продукта е изпратен на стария адрес.

Мога ли да променя или откажа поръчката си?

Да, промяна или отказ на поръчката е възможна, само ако е със статус обработване и все още не е изпратена към получателя.

Поръчката ми се бави. Какво да направя?

В случай че пратката ви не пристигне в определения срок, не се колебайте да се свържете с куриерската фирма и кажете номера на пратката си, за да я проследят.

Ако не знаете номера на пратката си, моля, свържете се с нас.

Количка
Вписване

Нямате акаунт ?

Ние използваме бисквитки, за да подобрим вашето изживяване на нашия уебсайт. Разглеждайки този уебсайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки от наша страна.
Магазин
0 Продукти Кошница
Профил