Общи условия

Общи условия за ползване на Онлайн зоомагазин ”Lapichki”

Моля прочетете внимателно описаните по-долу условия, преди да направите Вашата поръчка!

Всяко физическо или юридическо лице, което възнамерява да извърши покупка чрез Онлайн зоомагазин ”Lapichki”, трябва да попълни и потвърди верността на данните в регистрационната форма, като по този начин създава свой клиентски профил.

Регистрация на профил:

Чрез регистрация клиентът придобива потребителско име и парола, с които се идентифицира в Онлайн зоомагазин ”Lapichki” .

Изразява съгласието си с настоящите Общи условия за ползване на Онлайн зоомагазин ” Lapichki ” .

Получава правото да извършва валидни поръчки за закупуване на стоки, предлагани от Онлайн зоомагазин ” Lapichki ”, както и да отказва изпълнението им по надлежният ред.

Допуска се изпълнение на поръчки и без регистрация, но в този случай клиента не може да се възползва от отстъпките за регистрирани потребители.

Цени и характеристики на стоките:

Посочените цени в онлайн магазина са крайни с включен ДДС.

Основните характеристики и цени на стоките са указани за всеки продукт. Стойността на доставката не е включена в цената на продукта, тя може да бъде видяна в секция „Срокове и цени за доставка”.

Промяна на цени на стоки:

Онлайн зоомагазин” Lapichki ” има право да променя цените по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят заплаща цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката.

Защита на лични данни:

С нашата политика за защита на личните данни можете да се запознаете тук

Поръчка:

В поръчката клиентът посочва артикулите които желае да закупи,адреса за доставка, начин на плащане и телефонен номер за връзка. Всяка валидна и приета поръчка получава автоматично служебен номер, като клиента получава потвърждение на посочения от него имейл.

Онлайн зоомагазин “ Lapichki “  си запазва правото да не изпълни поръчка, направена през интернет магазина, ако попълнените данни на клиента не са валидни, ако клиентът фигурира в нашата база данни като некоректен потребител или ако няма наличност от поръчаната стока. Чрез имейл или обаждане клиентът бива уведомен за липсата на даден продукт от поръчката. Поръчката може да бъде изпълнена дори и да липсва определен артикул, ако клиентът при подаването на своята поръчка е изявил желание за това.

Потвърждението на поръчката става чрез имейл или по телефона в рамките на работния ден.

Клиентът може да откаже или да промени поръчка преди нейното потвърждение, след това промени по поръчката не могат да бъдат правени. В случай на отказ от поръчка, ако клиентът е заплатил сума с кредитна или дебитна карта, тя се възстановява по сметката на клиента.

Срокове и цени за доставка:

Доставките се извършват чрез куриерска фирма в цяла България до вратата на клиента.

Поръчките се изпълняват в рамките на 1 до 5 работни дни.

При забавяне на доставката повече от 5 работни дни, може да ни информирате. като попълните „формуляр за рекламации и жалби“ като натуснете тук , и ще Ви изпратим като компенсация код за 15 % отстъпка, който може да ползвате при следваща Ваша поръчка.

Цените за доставка се отнасят за всички точки от страната.

  • Ценова листа за доставки –
  • От 0.10 кг – 3.00 кг – 5.90 лв.
  • От 3.01 кг – 6.00 кг – 7.90 лв.
  • От 6.01 кг – 15.00 кг – 12.90 лв
  • От 15.00 + кг – 25 лв.

Зоомагазини “ Lapichki “ не носи отговорност за забавени доставки по вина на куриерската служба при форсмажорни обстоятелства. Забавяне обикновено има по време на големи намаления (Черен петък, Коледни разпродажби и др.).

Плащане :

Плащането може да бъде извършено:

– с наложен платеж на куриера при доставка на стоката

Допълнителни търговски отстъпки:

Всички наши регистрирани клиенти могат да използват нашата система за допълнителни търговски отстъпки за редовни клиенти.След всяка поръчка клиентът получава във своят профил индивидуален личен код за допълнителна отстъпка, който може да бъде използван при следваща поръчка.

Кода за индивидуална търговска отстъпка, не важи за стоки, които в момента на правене на поръчката са обявени в промоция!

Проверка на пратката при доставка:

При получаване стоката от куриер, клиента трябва в негово присъствие да прегледа своята поръчка. Възможността за проверка на пратката преди заплащане е услуга, валидна за всички продукти, предлагани и доставяни от Зоомагазини “ Lapichki „. Клиента трябва провери дали получава точно това, което си поръчал, да разгледа продукта за следи от удар, драскотини и други видими външни повреди. Ако забележи, че продуктът не е в изрядно състояние, може да откаже поръчката. Ако поръчкта е приета, това означава, че тя е доставена без забележки.

Връщане на стоки и пари:

Може да се откажете от покупка на дадена стока в срок от 14 работни дни, считано от датата на нейното получаване. В случай на отказ молим получените от нас стоки да бъдат съхранени по начин, който не е нарушил тяхното качество и безопасност. Стоката трябва да бъде върната в нейното първоначално състояние, в опаковката, в която нормално тя се предлага в търговската мрежа, и със съпровождащата я документация. В противен случай, прекратяването на договора става след договаряне на обезщетение за намалените потребителски свойства на стоката.

Правото за отказ не важи за:

-ветеринарно медицински продукти

– запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

– стоки, които подлежат на бързо разваляне, имат специален режим на съхранение. В този смисъл потребителите не могат да се откажат и да върнат хранителни продукти.

Поръчка изпратена на адрес, трябва да бъде върната до нашият централен склад. Парите се възстановяват по банков път в срок от 14 дни.

Спорове и жалби:

Възникнали спорове от или във връзка със сключването и изпълнението на договорите за покупко-продажба от разстояние чрез електронния магазин на Зоомагазини “ Lapichki“, страните ще положат усилия за разрешаването им в дух на разбирателство и взаимни компромиси. В случай че не се стигне до споразумение от двете страни, спорът между тях ще бъде разрешаван от компетентния съд по регистрация на Дружеството, съобразно българското законодателство.; Също така Потребителят има право да се обърне за разрешаването на всякакви спорове и към Европейската онлайн платформата за разрешаване на спорове (платформата ОРС) , или пред Общата Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите.